Kortbetalning med Stripe
Kortbetalning med Stripe
Westin Buss erbjuder säker kortbetalning genom betaltjänsten Stripe, en av världens ledande leverantörer av betaltjänster via Internet.
De accepterar betalningar med VISA, MasterCard och American Express. Stripe garanterar en snabb och säker betalning som sker över en säker och krypterad anslutning, en så kallad SSL-säkrad anslutning. Westin Buss lagrar inga kortuppgifter, utan de sparas hos vår samarbetspartner Stripe.
Bokningsinformation
Välj din resa genom att trycka på knappen ”Boka nu”, välj datum och fyll dina uppgifter.
När bokningen är genomförd skickar vi en bekräftelse via e-mail till dig att bokning är mottagen. Där finner ni uppgifter angående tider, priser, vart bussen avgår från samt antal resenärer som behöver fyllas i. Det kommer även att stå information gällande betalnings och avbokningsvillkor.
Efter att du genomfört din resa så kommer någon från Westin Buss att kontakta för att komplitera uppgifter gällande hyra av alpinutrustning. Det vi kommer behöva veta är: längd, vikt och skostorlek.
Läs noga igenom bokningsbekräftelsen så alla uppgifter stämmer.
Skulle ni har några frågor kontaktar ni oss snarast via telefon: +46 (0) 8 – 545 424 20
Avbokningsregler
Tid kvar till avresa: Avbokningskostnad
Fram till 7 dagar Expeditionsavgift 100 SEK.
6 – 4 dagar 50 % av resans pris.
3 – 0 dagar Full debitering
Inställande av resa
Resan kan ställas in på grund av att inte tillräckligt antal anmälningar erhållits.
Detta skall meddelas till resenären 7 dagar innan resans avgång. Resenären ska erbjudas en plats till nästa avresa eller annat resmål till ett rabatterat pris. Resan kan ställas in på grund av oförutsedda händelser som kan förhindra eller äventyra resans genomförande.